اذین ببین نفخ نداره؛اگر نفخ نداره یدور بخوابونش سرحال ک شد بلافاصله بیدار شد شبرش بده از سینه میگیره ؛هستی هم گشنشه گریه میکنه ولی سینه رو نمیگیره چون شیشه هم میدم بعد یدور میخوابونمش در حد یرب خوابه بعد ک بیدار میشه سینمو میدم میگیره
میتونی یه سرشیشه شبیه سینه مادر مال همون دکتر براونز ک بهش میدی بخری امتحان کنی
اینم یه زاویه دیگشه
اینم از این زاویهش ک یکم تو رفتگی داره انگار
ببین از بغل این شکلیه سرش
مال منم دقیقا همینطور شده
بهش شیشه شیر و پستونک بهتر میخوره رو میدم چندثانیه بخوره بعد درش میارم سینمو میکنم دهنش سرشم جوری میگیرم ک نتونه بزور در نیاره
دختر منم اینجوری شده
منم در کل روزی یکی دوبار کمکی می دادم و ترجیحشم شیرخشک نبود یعنی باز بعد شیشه باید دو دقیقه سینه ام میخورد حتما تا آروم شه؛ از ۴ ماهگی یهو یه روز دیگه سینمو نگرفت🤦🏻♀️هرچی وایسادم گشنه شه نگرفت که نگرفت گریه می کرد نمیگرفت… یه هفته ای فقط تو خواب خورد و دوسیدم با شیشه و… الانم که دیگه تقریبا خشک شده شیرم و کامل شیرخشک میخوره
وای🤣منم تازه همین تاپیک و زدم منم همین مشکل و دارم .
من کلا دوبار در روز شیرخشک میدم
منم این مشکلو دارم
تا گریه میکنه شیشه نده مجبور میشه باز سینتو بگیره وقتی گشنه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.