۱۱ پاسخ

اذین ببین نفخ نداره؛اگر نفخ نداره یدور بخوابونش سرحال ک شد بلافاصله بیدار شد شبرش بده از سینه میگیره ؛هستی هم گشنشه گریه می‌کنه ولی سینه رو نمیگیره چون شیشه هم میدم بعد یدور میخوابونمش در حد یرب خوابه بعد ک بیدار میشه سینمو میدم میگیره

میتونی یه سرشیشه شبیه سینه مادر مال همون دکتر براونز ک بهش میدی بخری امتحان کنی

اینم یه زاویه دیگشه

تصویر

اینم از این زاویه‌ش ک یکم تو رفتگی داره انگار

تصویر

ببین از بغل این شکلیه سرش

تصویر

مال منم دقیقا همینطور شده
بهش شیشه شیر و پستونک بهتر میخوره رو میدم چندثانیه بخوره بعد درش میارم سینمو میکنم دهنش سرشم جوری میگیرم ک نتونه بزور در نیاره

دختر منم اینجوری شده

منم در کل روزی یکی دوبار کمکی می دادم و ترجیحشم شیرخشک نبود یعنی باز بعد شیشه باید دو دقیقه سینه ام میخورد حتما تا آروم شه؛ از ۴ ماهگی یهو یه روز دیگه سینمو نگرفت🤦🏻‍♀️هرچی وایسادم گشنه شه نگرفت که نگرفت گریه می کرد نمیگرفت… یه هفته ای فقط تو خواب خورد و دوسیدم با شیشه و… الانم که دیگه تقریبا خشک شده شیرم و کامل شیرخشک میخوره

وای🤣منم تازه همین تاپیک و زدم منم همین مشکل و دارم .
من کلا دوبار در روز شیرخشک میدم

منم این مشکلو دارم

تا گریه میکنه شیشه نده مجبور میشه باز سینتو بگیره وقتی گشنه باشه

سوال های مرتبط