منظورت ان اس تی هست؟
اگر همینه که یک دستگاه کوچولوی گرد میگذارند روی شکمت به مدت ۲۰ دقیقه که ضربان قلب جنین حرکاتش و انقباضای رحمت رو ثبت کنه
چرا معاینه ی تحریکی؟
زوده که
این هفته ها انقباض های کاذب هست
البته خود دکترت بهتر تشخیص میده
دوتا دستگاه گرد کوچیک میزارن رو شکم یکی انقباضات و ثبت میکنه یکی ضربان قلب بچه رو
اگر زایمانت طبیعیه کل تایم زایمان بجز اون آخرش این دستگاه بهت وصله که وضعیت بچه چک بشه
اره شبی سونو گرافی از رو شکمت میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.