خانما نوار قلب جنین چه جوریه کسی انجام داده؟؟؟

۴ پاسخ

منظورت ان اس تی هست؟
اگر همینه که یک دستگاه کوچولوی گرد میگذارند روی شکمت به مدت ۲۰ دقیقه که ضربان قلب جنین حرکاتش و انقباضای رحمت رو ثبت کنه

چرا معاینه ی تحریکی؟
زوده که
این هفته ها انقباض های کاذب هست
البته خود دکترت بهتر تشخیص میده

دوتا دستگاه گرد کوچیک میزارن رو شکم یکی انقباضات و ثبت میکنه یکی ضربان قلب بچه رو
اگر زایمانت طبیعیه کل تایم زایمان بجز اون آخرش این دستگاه بهت وصله که وضعیت بچه چک بشه

اره شبی سونو گرافی از رو شکمت میگیرن

سوال های مرتبط

مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی
مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۸ ماهگی