۵ پاسخ

سلام نوبت باید بگیریم از بیمارستان چجوری باید بریم انجام بدیم تا حالا نرفتم

امام حسین من میرفتم آن اس تی

بیمارستان موسوی

موسوی همیشه هست

هر بیمارستانی بری بخش اوراژنسش میگیرن برات

سوال های مرتبط

مامان جوجو محسن مامان جوجو محسن ۵ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی