کسی هست هفته ایی ۲ بار نوار قلب جنین داده باشه؟
دلیلشم بگید ممنونم

۹ پاسخ

اگه آب دور بچه کم و زیاد باشه یا دیابت بارداری داشته باشی باید دو بار در هفته نوار قلب داد

دکتر من گفته فشارتو تندتند چک کن
و حرکاتشو داشته باش این هفته های اخر
یعنی چی؟
یعنی صبحانه ناهار شام و هرچی ک میخوری مثلا موز خوردی هندونه خوردی ، یذره قدم میزنی و سپس دراز میکشی ب پهلو چپ و منتظر حرکاتش میشی
اکر حرکت نکرد سریع برو نوار قلب بگیر
اگر حرکت کرد ولگدمالت کرد نیازی نیست

دکتر بمن گف ان اس تی هفته ای دوبار
چون قند بارداری دارم و نی نی دور شکمش کوچیک

من دیابتی ام
گفته هفته ای دو بار نوار قلب جنین انجام بده
هفته ی اخر باید هر روز برم

بخاطر اب دور جنین
بخاطر وزن جنین
بخاطر قند
هفته یبار چک میکنن

من چون دیابت داشتم و آب دور بچم زیاد بود هفته ای دوبار نوار قلب میگرفتم

ب من گفته ی روز درمیون

دکتر من بدون هیچ مشکلی هفته ای دوبار تو مطبش چک میکنه، حالا نمیدونم بخاطر پولشه چون دستگاه خودشه، یا واقعا لازمه

من تا حالا ندادم خطرناکه ینی تا الان ندادم؟

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری