۴ پاسخ

مثل اینکه باید بالا و پاییناش زیاد باشه که نشونه حرکتشه.برا تو تقریبا رو یه خطه یعنی خیلی حرکت نکرده.منم یبار اینجوری شد دکتر گفت اول یه چیز بخور بعد به پهلو چپ شو نوار بگیر

دکتر میگه نه خوبه نه بد خودمم‌ موندم الان چیکار کنم

اگر ثابت رویک عدد مثلاً 120درحرکته خوبه

ب نظرت کسی میتونه روی نوار قلب نظر بده باید به دکترت نشون بدی عزیزم....

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری