هیچی نیست بخاطر گرمایه هوائه سعی کن بیشتر بشوریش مثلا روز ۳بار.اُمید هم چند روزه اینجوری میشه از بس گرمش میشه عرق میکنه
آب زیاد بهش بده بدنش کم آب شده احتمالا دندون درآوردن هم دلیلش میتونه باشه چون ادرارش قلیایی میشه و میسوزوندش باید آب بیشتر بخوره
جیشش میسوزونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.