۳ پاسخ

من شیر خودمو میدم ولی اونم همینجوریه . الان جای پدی لاکت بی بی کر میدم یکم بهتر شده دو سه روز یبار خودش بدون شیاف میره گاهی هم یه روز در میون

فک کنم از شیرخشکشه

پسر منم همین طوریه

سوال های مرتبط