درد پهلو دارم طبیعیه بنظرتون؟؟

۲ پاسخ

من خیلی وقته پهلو راستم درد می‌کنه ب دکترم گفتم ی سرم با ی آمپول بم داد زدم ولی بازم درد می‌کنه

سلام عزیزم
منم دارم پهلوی راستم از داخل انگار یکی استخواناشو فشار میده

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری