۳ پاسخ

انشالله صد و بیست ساله بشه عزیزم،بنظر من دیگه نوشته روی کیک قشنگ نیست قدیمی شده خیلی همون مرد عنکبوتی که تمش هست رو بزن روی کیک اگه خود کرمانشاهی بده تابان دقیقاااا همون چیزی که می‌خوای رو تحویل میده

عکسشو بزار

بنظر شخصیه من ب عنوان شیرینی پز
هیچیییی
فقط طرحی ک ب تمت نزدیک باشه رو بزن روی کیک

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی