برا من فاموتیدین ۴۰ نوشت هر ۸ ساعت
عزیزم وقتی بچت به دنیا بیاد جبران میشه با یه عالمه مو😍 😍 منم سر دختر اولم همینجوری بودم الانم داره شروع میشه
چرا نمیتونی دارو پنتوپرازول و فاموتیدین
یه چیز شیرین بخور حتما خوب میشی قند بخور سه چهارتا
قولنج نکردی؟
شیر سرد بخور ولی فاموتیدین هم موردی نداره همه دکترا تجویز میکنن دوز کم بگیر فاموتیدین۲۰
منم همینطور یه لیوان شیر خنک بخور و بعدش چیزی نخور آرومت میکنه
نخیررر فاموتیدین بخور عالیع
اگ میسوزع شربت ام جی المینیوم بخور
دکتر من هم پنتوپرازول داد هم فاموتیدین
چرا دارو نمیده بهت
نميشه ك نداريم دكترم بمن شربت المينيوم داد البته كم بايد ميخوردم در حد ي ق چايي خوري
الانم بخاطر اسيدش پنتوپرازول٢٠ ك اونم گفته هروقت اسيدش بالا رف بخور
ولي روزي يكي رو مجازم بخورم
دقیقا مث من انگار دارن معدمو سیم میکشن حتی ابم میخوره میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.