۱۱ پاسخ

بمیرم الهی
ببر دکتر عزیزم بچه بدنش ظریفه جاش نمونه یه موقع هم اینکه داره عذاب میکشه

اوخیی ببرید دکتر من یکی میشناسم رفتن پکنیک دخترش افتاده رو ذغالا خاموش بازم کمی گرم بودند دستش سوخته دستشو همیشه جم میکرده هم حالت دستش پوست زده بردنش اتاق عمل از رو کمرش یه تیکه پوست برداشتن گذاشتن رو انگشتش بنظرم ببری دکتری بهتره خیلی سوخته

پماد آلفا بگیر چریش کن پوستشو زود خوب میشه
دست پسر منم سوخته بود همین کارو کردم

چرا بچه رو دکتر نبردی؟
این ضخم دکتر میخواد داره عفونت می‌کنه تو این مدت بچه چه دردی کشیده

پسر جاری منم دستش شدید سوخته بود … من میدیدم میبستن ولی چه کرم میزدن نمیدونم . مال اون تو ۹،۱۰ ماهگی اینجوری شده بود. خورده بود به بخاری گازی

وای بگردم چقد درد داشته باشه🥺🥺🥺
ببر دکتر عفونت کرده

آخی عزیزم چه دردی میکشه.
صابون بو داره اصلا با صابون نشور
با سرم شستشو بشور پماد بزن. زیاد هم نبند که هوا بخوره زود خوب بشه.

ای جانم قربون دستای کوچولوش . ببر دکتر خدا نکرده عفونت نکنه بدنش ضعیفه

اخ چقد بدجور سوخته

دختر من دو هفته قبل پاش سوخت
پماد آلفا بخر تند تند بزن و دستشو ببنددوباره باز کن با اب و صابون بشور و پماد الفا بزن با باند نخی ببند زیرش هم گاز استریل بزار ک باند نچسبه ب زخم

ای وای دلم ریش شد نزار خب عکسشو😱😭

سوال های مرتبط