۵ پاسخ

بریز بره من بیشتر از نیم ساعت نگه نمیدارم

منکه میریزم دور ..نهایتا ی رب نگه میدارم‌نخورد میریزم دور

تا دو ساعت اشکال نداره فقط بزار لای یه پارچه چیزی ک گرم بمون سرد باشه بچه بالا میاره یا اگ سرد شد یه کم اب جوش قاطیش کن بده بهش فقط سرد نباشه

تا دوساعت عب نداره

یکساعت مشکلی نداره

سوال های مرتبط