تو یه لیوان آب ولرم عسل ولیمو بریز بخور خیلی خوبه
والا من ک باردار بودم سرماخوردم
رَب و رُبم رو. یاد کردم
منم پسرم مریضم کرده بماند ک ماه های آخرمم تو پاییزه بدتر مریضی هست
ان شاءالله ک زود خوب بشی
منم تا فهمیدم باردار سرما خوردم
اونم وحشتناک هیچ کاریم نمیتونستم بکنم..
از حالم نگم براتو🥺
عزیز دلم ابلیمو عسل بخور
عسلشو کم بزن اگه گلو درد هم داری دنتول از دارو خونه بخر با اب نمک دوقطره حل کن قرقره کن سرم تقویتی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.