۱۳ پاسخ

شماره ۴ مای بی‌بی شورتی

دخترم ۸۵۰۰ پوشک ۴

پسرم ۸۸۰۰ شماره ۴مای بیبی میبندم

مای بیبی ۵

این وزنی ک شد دیگه 5بستم چون شبا جیش میزد بیرون.. برا شبا مدل شورتی ۵ میبندم عالیه دیگه

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

پسر من ۹/۵ کیلوعه
مای بی بی سایز ۴ یا ۴پلاس میبندم

ب رون بچه بستگی داره که رد نندازه پوشک ۴ پلاس ببند اگه شب زیاد جیش میکنه
دخترای من از ۷ ،۸ ماهگی شبا تا ۶ صبح جیش نمیکردن تو پوشک

مولفیکس سایز چهار

سایز ۴ مای بی بی

۴مولفیکس

من دخترم نه کیلوعه سایز ۴ مای بیبی میبندم

پسر من۸۶۰۰هست چهار میبندم

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری