۵ پاسخ

دوش بگیر، دمنوش بابونه و خرما بخور، شربت عسل و زعفرون درست کن بخور

ایشالا که هست دعا منم امشب دردم بگیره دیگه کلافه ام 🥲🥲

گل گاوزبان دم کن بخور اگر درد زایمان باشه تند میشه اگه نباشه دردت آروم میشه

انشاءالله که درد زایمان باشه .واسه منم دعا کن که درد زایمانم شروع بشه

من 10 دقیقه هست که درد پریودی گرفته سمت راست شکمم و کمرم پاینش و ران سمت راستم
جابجا هم شدم خوب نشد

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی