به نظرتون الان چطوره اقدام کنم برای بچه دوم؟

۱۲ پاسخ

اگه وضع مالیت توپه دلت خوشه وکس وکارداری چراکه نه

اگه با تریاک و شیره خودتو سرپا نگه نداشتی و خونسردو و مهربونی و همسرت ثانیه ایی پول درمیاره بیار

بچت اذیت نمیکنه ؟اعصابشو داری ؟

حس و حال و شرایط اکی اقدام کن مبارکهه

این کاملا یک نظرشخصی هست
اما ازنظرمن اشتباه تواین زمونه دومین بچه

این مسئله ای نیست ک دیگران راهنماییت کنن.واقعا اوضاع و احوال روحی و جسمی خودت و همسرت در اولویت مهم ه بعد هم مسائل مالی ...من خودم خیلی دوست دارم ولی در درجه اولم از زایمان میترسم .بعدهم ازاین که دیگه واقعا توان روحی داشتن یک نوزاد و ندارم

از ما نپرس از خودت همسرت بپرس

من که همین ی دونه برام نگه داره خیلی نیازهای همین یکی به زور تامین میکنم نه اعصابش دارم

من الان تو اقدامم بنظرم بهترین موقع هستش تا باردار بشی و بچه دنیا بیاد خودش کم کم یک سال و نیم طول میکشه اون موقع هم بچت که رفت مدرسه دومیو از پوشک میگیری دیگه راحتی

من اعصابم دیه نمی‌کشه برا من سخت میگذره دختر بزرگم ۷ سالشه کوچیکه ۳ جیگرم خونه وقت ی لیوان آب خوردنم ندارم مدام میریزن میپاشن دعوا میکنن جیغ گریه لج 🚶🏻‍♀️

منم میخوام اقدام کنم شاید همین هفته ای

والا با اين خرجا بنظرم بهش فكر نكن فعلا

سوال های مرتبط