اگه وضع مالیت توپه دلت خوشه وکس وکارداری چراکه نه
اگه با تریاک و شیره خودتو سرپا نگه نداشتی و خونسردو و مهربونی و همسرت ثانیه ایی پول درمیاره بیار
بچت اذیت نمیکنه ؟اعصابشو داری ؟
حس و حال و شرایط اکی اقدام کن مبارکهه
این کاملا یک نظرشخصی هست
اما ازنظرمن اشتباه تواین زمونه دومین بچه
این مسئله ای نیست ک دیگران راهنماییت کنن.واقعا اوضاع و احوال روحی و جسمی خودت و همسرت در اولویت مهم ه بعد هم مسائل مالی ...من خودم خیلی دوست دارم ولی در درجه اولم از زایمان میترسم .بعدهم ازاین که دیگه واقعا توان روحی داشتن یک نوزاد و ندارم
از ما نپرس از خودت همسرت بپرس
من که همین ی دونه برام نگه داره خیلی نیازهای همین یکی به زور تامین میکنم نه اعصابش دارم
من الان تو اقدامم بنظرم بهترین موقع هستش تا باردار بشی و بچه دنیا بیاد خودش کم کم یک سال و نیم طول میکشه اون موقع هم بچت که رفت مدرسه دومیو از پوشک میگیری دیگه راحتی
من اعصابم دیه نمیکشه برا من سخت میگذره دختر بزرگم ۷ سالشه کوچیکه ۳ جیگرم خونه وقت ی لیوان آب خوردنم ندارم مدام میریزن میپاشن دعوا میکنن جیغ گریه لج 🚶🏻♀️
منم میخوام اقدام کنم شاید همین هفته ای
والا با اين خرجا بنظرم بهش فكر نكن فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.