خیلی بد شاریده کون پسرم ببخشید چیکار کنم

تصویر
۱۴ پاسخ

پماد ان ان با کاندولا قاطی کن بزن آب رو آنیشه فقط حتما باید ترکیب‌کنیا

شب موقع خواب پوشکش نکن بزار باز باشه.
سودوکرم هم خوبه ولی جدیدا گرون شده من یکو صد گرفتم چند روز پیش
میتونی از پمادهای که دوستان گفتن استفاده کنی

پسرم اینجوری شده بود بردم دکتر هیدروکورتیزون یک درصد داد بهش گفت روزی دو بار تا دو سه روز اگه زودتر خوب شد دیگه نزن بعد زینک اکساید هم داد ک اونم در طول روز بزنم و الانم همونو میزنم

ببین کرم تالک فیروز عالیهههه
من تازه کشفش کردم مث اب روی اتیش میمونه

پماد سوختگی فیروز بزن

پماد سوختگی وی‌کر عالیه

فقط روغن نباتی و شستشو با آب بعد از هربار پی پی

کالاندولا بزن شب تا صب باز بزار خوب میشه

ان ان بزن

روغن نباتی . بااب زود ب زود بشور . کالاندولا ی لایه کلفت بزن

روغن زیتون بزن

پماد ان ان بزن

پماد سوختگی وی کر بزن

کره یا وازلین یا روغن نباتی بهش بزن شب تا صبح

سوال های مرتبط