چرا کچل کنی گناه داره خودش میریزه بعد در میاد کم کم
من سه ماهگی کچل کردم الان در اومده و خوب شده
خودش ریخت کچل شد تازه الان داره در میاد
بعد اتمام ماهگرد هاش
تولد بکسالگیش میزنم
وا بچه سرش سفت نشده هنوز
تا دوسالگی کوتاه هم نمیکنن چ برسه کچل
بزار زمستون که کلا میپوشه بهتره . من میخوام زمستون بزنم . الان کچل بشه هر کی ببینه مسخره میکنه 😐
واسه من مادرزادی کچله😂😂😂😂
من موها دخترما از سه ماهگی کچل کردم
تازه موهاش داره درمیاد🥲😅
چرا کچل کنی که چی بشه
چرا؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.