۱۰ پاسخ

چرا کچل کنی گناه داره خودش میریزه بعد در میاد کم کم

من سه ماهگی کچل کردم الان در اومده و خوب شده

خودش ریخت کچل شد تازه الان داره در میاد

بعد اتمام ماهگرد هاش
تولد بکسالگیش میزنم

وا بچه سرش سفت نشده هنوز
تا دوسالگی کوتاه هم نمیکنن چ برسه کچل

بزار زمستون که کلا میپوشه بهتره . من می‌خوام زمستون بزنم . الان کچل بشه هر کی ببینه مسخره می‌کنه 😐

واسه من مادرزادی کچله😂😂😂😂

من موها دخترما از سه ماهگی کچل کردم
تازه موهاش داره درمیاد🥲😅

چرا کچل کنی که چی بشه

چرا؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان معراج و تودلی مامان معراج و تودلی هفته دهم بارداری
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی