سلام مامانا
از کی کچل کردین

۶ پاسخ

نمیکنم هیچوقت

از ۳ ماهگی

اصلا کچل نمیکنم چون هیچ فایده ای نداره

کچل نکن زشت میشه. فایده هم نداره

۱سالگی

هیچ وقت.

فقط دورش را کوتاه کنید.

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۷ ماهگی