بزارکامل که خوب شدبزن
ن عزیزم نگران نباش بزار کامل خوب شه ببر بزنن
منم تازه زدم
خوب شد پیگیر باش بزن حتما
ولی اینحا مامانا میگفتن چندین بار بردن واکسن نیست البته دیرتر مثل شما برده بودن .
سعی کنید به موقع بزنید چون شرایط معلوم نیست
گاهی ممکن دیرتر واکسن بیاد
واکسن مهمی هستش حتما بچه ها تو این سن باید بزنن
دو تا سه گانه مهم و خوراکی فلج اطفال
دست توک نیست اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.