بزن بابا
درد سرش يك روزه فقط منم خيلي دير زدم ميترسدم هيچي نيست سري سر پا ميشه اصلا هم سخت نيست بر فردا بزنه
منم نزده بودم عزیزم
تا دیروز دیگه دخترم رو بردم اون غولی که ساخته بودم نبود واقعا برام یکم گرم شد بدنش اخر شب و پا دردش شروع شد
فقط بی خوابی شب اول سخته
برو بزن انشالله راحت میگذرع
خسته نباشید 🫡
منم نزدم
فردا میخوام ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.