۶ پاسخ

وای حتما بزنید برای بچه ها
اینجا خیلی میترسونن مامان ها رو،منم از روی ترس یک ماه دیرتر زدم ،ولی واقعا سبک بود ،بچه ها باهم فرق میکنن

خیلی خیلی سخت

خیلی خوب بود و راحت
بعد زدن واکسن راه ببرش فقط تا میتونی

آخ نگو منم هنوز نزدم 😩😩

برای من راحت بود

برای ما که خیلییی راحت بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم آقا هیراد 🐣🤰🏼💙 مامان پسرم آقا هیراد 🐣🤰🏼💙 ۱ سالگی
مامان دلانا❤️آوینا مامان دلانا❤️آوینا ۱۷ ماهگی