وای حتما بزنید برای بچه ها
اینجا خیلی میترسونن مامان ها رو،منم از روی ترس یک ماه دیرتر زدم ،ولی واقعا سبک بود ،بچه ها باهم فرق میکنن
خیلی خیلی سخت
خیلی خوب بود و راحت
بعد زدن واکسن راه ببرش فقط تا میتونی
آخ نگو منم هنوز نزدم 😩😩
برای من راحت بود
برای ما که خیلییی راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.