۷ پاسخ

بله من و قصد زدنشم ندارم

بله فداتشمممم
مننننن😐✋

منم فردا میخام بزنمم🥲🥲

منم‌هنوز نردم طاقت ندارم تب کنه بی اشتها بشه
تازه یمدته داره غذا میخوره 🫠😢

من زدم خیلی هم راحت بود اصلا اذیت نشد

بزنین رودتر عزیزم یکی دو روز سخت بگذره اشکالی نداره سلامتیش مهم تره تا الان همه واکسناشو زدین اینم بزنین دیگه تمومه تا ۵ سالگی

من نزدم چون واکسن یکسالگی رو ۴ ماه دیر زدم بردم که بزنن گفت اثر واکسن هنوز هست نمیخواد بزنی تا ۲ یا۳ماه دیگه

سوال های مرتبط