۳ پاسخ

اصلا نزن من بچم ازهمون روز که ۲۰ روز و خورده ایی گذشته اسهاله سه بار دکتر بردمش دکترا میگن بخاطر واکسن نیست ولی از همون روز شروع شد

هم کلا بچم مدام مریض بوده از وقتی ۱۸ ماهش شده و هم بسیارررر زیاد میترسم

منننن👆

سوال های مرتبط