همینقدر درک و شعور نداره که بابت چیزایی که خودمون انتخاب نکردیم و بهمون داده شده نباید مسخره کنه.
تو هم بگو پشمم تو حلقت که انقد بیشعور و بی ادبی.
غیرت داری ببر دندونامو درست کن وگرنه زر نزن بشین سرجات، روز اول دیدی و پسندیدی و منو گرفتی.کور که نبودی.
یاخداااا چقد بی تربیته 🫤👎🏾
من بودم طلاق میگرفتم
با آدم اینطوری نمیتونم واقعاً اونم تازه این همه توهین کنه!!!
درکت میکنم ماهم داریم از اینجور ادما ولی ولش کن پول داری برو دندونات درست کن پودر چاقی یا قرصش بگیر بخور تپل شی اینا ک عیب نیس درمان میشه عیب اونه ک ذاتش بده و درست بشو نیس
عزیزم پس چرا ازش بچه دار شدی؟
قرص گین آپ بخور چاق میکنه
بگو پول بده برم دندونامو درست کن بعد کی ر تو بزار دندون ننه ات کثیف
والا منم ک چاقم شوهرم ب منم میگه شبی زنا نیسی🤣🤣اهمیت نده مگه خودشونشبی مرد هستن
و اینکه واسه چاقی قرص گین آپ بخر بخور فوقلعاده هسش
عزیزم ب دعا گرفتن اعتقاد داری اگه ارع
من یکیو واقعی واقعی میشناسمو تضمینم میکنم کارشو اگه خواستی شمارشو بدم
بعضی ازتایپنگ هاتوخوندم تاجایی که فهمیدم
بد نیستی شوهرت یه کاری میکنه حرصتو درمیاره نمیخام ناامیدت کنم انشالله که آشتی کنید باهم زندگی عادی داشته باشید کاش شوهرتم یک قدم برمیداشت این همه بال بال کردنتو متوجه مشد
میگفتی ع و ض ی مگه اون موقع اومدی منو بگیری کور بودی دندونامو ندیدی حالا یادت افتاده خودت چی هستی من بودم ج رررررش میدادم بعد میزاشتم کنار جونش دربیاد
بنظرم پولی که گفتی پس اندازت هست برو خرج خدت کن دندونات اورتودنسی کن ی قرص چاقی هم بگیر وزن بگیری کلا تغییر میکنی
پول داری؟؟؟؟
اگ پول داری برو دندونات ارتودنسی کن الان قسطی همانجاممیدن
حتی شده طلا داری برو انجام بده
اگ بچت شیر خودت میخوره از شیر بگیرش
برو پودر و قرص جاقیربگیر از عطاریا بخور یکمتپل شی .
ببین من نمیدونم چ شکلی هستی
ولی اگ دوس داری میتونی بری ی خورده فیلر و ژل تزریق کنی صورتت از بی حالی دربیاد و تو پر بشه دندوناتم برو کامپوزیت کن اگ بنظر خودت خوب نیس
اینکارو نمیگم بخاطر اون بکن
بخاطر خودت انجام بده کلی روحیت عوض میشه
ب قول دوستمون پودر چاقی بگیر بخور
من دخترخالم خورد ۳دوره
تو دوماه حدود۱۰کیلو وزنش بیشتر شد قیافش عوض شد
ولی درکل ب شوهرتم کار نداشته باش اگه انقد ک میگی پررو و زورگوعه زندگی خودتو بکن با بچت تا بلکه خودش از خرشیطون بیاد پایین و بیاد سمتت
ولی اگ یخورده ام اومد سمتت پس نزنش
دوران عقد خودشو نشون داده باید باهاش زیر سقف نمیرفتی عزیزم الانم که دیگه گذشته یه بچه داری ب خودت برس سعی کن یکم تپل بشی بگرد بیرون باش با دخترت تا افسرده نشی در کل هرچی پول دستت میوفت خرج تیپ و قیافت کن و خوشبگذرون با دخترت
چی بگم والا
برو مشاوره حرف بزن بهت راه حل بده
ببینه چیکار باید بکنی
چرا دگ برای من نمیایی مسدود کردی بگو حداقل ؟
اینم ادامش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.