منم نزدم بچم مرضی هنوز آبریزش داره میترسم ببرم ولی دیگه احتمالا شنبه ببرم
منم تازه بردم گفت سینش خلط داره سرما خورده،خوب شد بیارش
منم نزدم😬
فقط کلی بازیگوشی و راه رفت دیروز و دیشب خیلی مفید بود براش پادرد نگرفت
من دیروز زدم خیلی خوب بوده تا الان نه تب نه درد هیچی نداشت الانم خوابه
چرا خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.