هنوز واکسن ۱۸ ماهگیشو نزدم🤦🏻‍♀️

۶ پاسخ

منم نزدم بچم مرضی هنوز آبریزش داره میترسم ببرم ولی دیگه احتمالا شنبه ببرم

منم تازه بردم گفت سینش خلط داره سرما خورده،خوب شد بیارش

منم نزدم😬

فقط کلی بازیگوشی و راه رفت دیروز و دیشب خیلی مفید بود براش پادرد نگرفت

من دیروز زدم خیلی خوب بوده تا الان نه تب نه درد هیچی نداشت الانم خوابه

چرا خب

سوال های مرتبط