۵ پاسخ

من از شب تخمک گذاری ب بعد یه شب درمیون تا 3 .4 شب اقدام کردم، از روز دهم آمپول آزادسازی هی بی بی چک زدم پررنگ تر میشد، 3 روز مونده ب موعد تیتر بتام 124 شد هنوزم منتظرم عه موعدم بگذره باورم نشده

من 9 روز تا خیر داشتم
سردرد زیاد
میلم به غذا نمی‌رفت
اصلا هم اعصاب نداشتم🙄🙄

سلام عزیزای دل من ۴۸ ساعت درد شکم داشتم اورژانسی فرستاد سونو دادم تخمک سمت چپم بزرگ شده درد دارم یه بار پیچم خورده ....دلیلش قرص تخمک گذاری بوده

خستگی و همش خوابم میاد یکمم حالت تهوع دارم ۵ روزه پریودمم عقب افتاده انروز بی بی چک زدم مثبت شد همون لحظه

علائم نداشتم
۵روزه لکه دارم
روز بعدش
ولی رفتم بتا بتام پایین بود دعا کن واسم شنبه رفتم رفته باشه بالا

سوال های مرتبط