۱ پاسخ

عزیزم اصلا توجه نکن به کیت و تخمک گزاری و اینا
تو از وقتی ک پریودت تموم شد یک روز درمیون رابطه داشته با ی هفته مونده به پریودت
اینطور هم استرس کمتری میگیری درمورد تخمک گزاری هم بهتر باردار میشی
و از رابطه لذت ببر و به فکر بچه نباش
اینطور خیلی سریع نتیجه میگیری

سوال های مرتبط