۶ پاسخ

اگه فروردین باردار شدی بله دی به دنیا میاد به سلامتی

اگه سزارین کنی ده روز میاد جلو ولی اگه طبیعی باشی اره دی دنیا میاد

سزارین ۱۰-۱۴ روز زودتر میشه، طبیعی هروقت که درد شروع شد..❤️البته من با این که سزارین بودم دکترم تا هفته ۳۹ و شروع اولین انقباضا نگه داشت که تکامل نی نی کامل بشه،ولی خب بازم یک هفته زودتر شد✨

اگر سزارین باشی خودت بگو میخوای دی به دنیا بیاد
اخه تاریخ سزارین را ۳۸هفته میزنن

سلام سونو تشکیل قلب کی انجام دادی؟
چون برای من زده زایمان ۱۴ دی ماه

دقیقا که نه ولی آره تو همون روزا زایمان میکنی اگه نینی زودتر نیاد... میخوای طبیعی بیاری؟

سوال های مرتبط