۱۴ پاسخ

من یک سال و یه ماه زدم
نه اصلا خیلی سبکه اومد خونه براش آهنگ زدم میرقصید

من ده روز دیرتر زدم بخاطر اینکه سرماخورده بودن.. راحت ترین واکسنشون بود.. اصلا تب نداشت

دیر تر نزدم ولی اذیت نداره اصلا سبک ترین واکسنه

یه هفته دیرتر زدم خداروشکر هیچ عوارضی نداشت فقط همون لحضه گریه کرد بعدش دیگه حالش خوب بود

من سر تایم زدم، خداروشکر هیچی حس نکرد بچم، نه تب ، نه ورم، هیچی، خیلی راحت بود

اصلا اذیت نداره فقط درد امپول حس میکنن و تمام

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من انقدر از واکسن ترس داشتم که ۶ ماهگی و نزدم.
دیگه برا یکسالگی هم ۶ و زد هم ۱سالگی.
باورت نمیشه که بگم با اینکه ۲تا واکسن و یکجا زد دخترم هیچی نفهمید.


بینهایت سبک و راحت

خیلی کم اذیت شد

پسر من مریض بود ۱هفته بعد واکسن زدیم
اصلا اذیت نکرد خداروشکر

ماهم پریروز زدیم ،تو یکسال و دو ماهگی
یکی از واکسن های شیش ماهگیش هم مونده بود اونم زد،به دوتا پاهاش و یه دستش زد،یکم تب کرد که با پاراکید کنترل شد ،اذیت هم نشد خوب بود خداروشکر

من‌هنوز نزدم گفتم ببینم شنبه میبرم

سلام ما تقریبا ۲۰ روز دیرتر زدیم بخاطر سرماخوردگی و اینکه خیلی راحته تب نداره اصلا فقط یکم پاش درد می‌کنه

پسر من مریض بود دیر تر زد ، عالی بود سبک و بدون تب و مشکلی

سوال های مرتبط