۷ پاسخ

ن اصلا اذیت ندارع واکسن خیلی راحتیه

ن اصلا اذیت نشد

زیاد تب نداشت ولی بعدش یکم بدنش دونه قرمز زد

برای پسر من که حساسیت کرده

واسه شاهان همون لحظه واکسن گریه کرد تمام

واسه پسر من ک خیلی سخت بود دیروز زدم براش هنوز تب داره

نه تب داره نه اذیت خیلی راحت وسبک

سوال های مرتبط

مامان سبحان و شاهان مامان سبحان و شاهان ۴ ماهگی