ن اصلا اذیت ندارع واکسن خیلی راحتیه
ن اصلا اذیت نشد
زیاد تب نداشت ولی بعدش یکم بدنش دونه قرمز زد
برای پسر من که حساسیت کرده
واسه شاهان همون لحظه واکسن گریه کرد تمام
واسه پسر من ک خیلی سخت بود دیروز زدم براش هنوز تب داره
نه تب داره نه اذیت خیلی راحت وسبک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.