والا من از اول حاملگیم نشستم .الانم اصلا انگار عادت کردم نمیتونم بجز فرنگی استفاده کنم البته فقط خونه خودم .
۱۰ روز بعد از اینکه بخیه هامو کشیدم
تا ۱۲روز
هیچ🥺😭💔
من از اول توالت معمولی نشستم خیلی هم راحت بودم درد هم نداشتم
تا هروقت که خودمون فهمیدیم دردامون بهتر شده آخه هر فردی یادگیری فرق داره
سه روز اصن دوس ندارم و نمیتونم
من الانم استفاده میکنم
تا دوماه بعدشم اومدم خونم دیگه استفاده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.