مامانا سزارینی تا چند روز توالت فرنگی نشستید؟؟؟

۹ پاسخ

والا من از اول حاملگیم نشستم .الانم اصلا انگار عادت کردم نمیتونم بجز فرنگی استفاده کنم البته فقط خونه خودم .

۱۰ روز بعد از اینکه بخیه هامو کشیدم

تا ۱۲روز

هیچ🥺😭💔

من از اول توالت معمولی نشستم خیلی هم راحت بودم درد هم نداشتم

تا هروقت که خودمون فهمیدیم دردامون بهتر شده آخه هر فردی یادگیری فرق داره

سه روز اصن دوس ندارم و نمیتونم

من الانم استفاده میکنم

تا دوماه بعدشم اومدم خونم دیگه استفاده نکردم

سوال های مرتبط