وقتی هر پنج دقیقه است، برو بیمارستان عزیزم.
ان شاالله که به سلامت با نی نی برگردین😍❤️
باید ساعت بگیری و قانون ۵ـ۱ـ۱ رو درنظر بگیر هر پنج دقیقه یک بار درد داشته باشی و هر درد ۱ دقیقه طول بکشه و در کل یک ساعت به صورت منظم این روند ادامه داشته باشه اون موقع باید بری بیمارستان
برو معاینه شو باز بیا خونتون اینطوری زودتر دهانه رحمت باز میشه برای منم دعا کن دردم بگیره خسته شدم🥲
من هر یک دقیقه یا هر دو دقیقه زیر شکمم ۱۰ثانیه میگرفت ول میکرد.حدودا یکی دوساعتی همینجوری میشدم.
به ماما همراهم گفتم گفت دوساعتی توی خونه باش اگه بیشتر شد برو.
وایستادم خونه بعدش دردا مدت گرفتنش بیشتر شد حدودا سه ساعتی توی خونه بودم بعدش دیدم دردا حالت فشار بهم میده ماما گفت برم بیمارستان که بچه داره میاد.رفتم بیمارستان دوساعت بعدش به دنیا اومد.
دردات به هر ۵دقه رسید برو بیمارستان
من دیشب همین طور ی بودم ولی نرفتم بیمارستان امروز بهترم یک چایی نبات بخور
اگر بیمارستان خیلی نزدیکه وایسا باز شی بعد برو
اگر نه احتمال اینک تو ماشین اذیت بشی هست
نه دیگه بروبسلامنی نی می داره میاد
حرکات بچرو حس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.