۷ پاسخ

تاحالابهش نبات داغ دادید توی شیشه؟
چون دختر من شیشه رو فقط برای شیر نمی‌گیره برای نبات داغ میگیره...اینجور متوجه میشید مشکلش شیشه هستش یا مزه ی شیر

شاید با شیشه شیر اذیت میشه آخه واسه یکی از اقوام هم اونت رو نگرفت یدونه بیبی لند بگیر موقتا ببین میخوره از این ۸۰ میل ها

شاید شیرخشکش رو دوست نداره

منظورم.فرنی.یاحریره.

همون شیرخودت وبده بهتره ۱ماه دیگه کم کم کمکی بده

وقتی سینه رو گرفته خوب داره مک میزنه آروم از تو دهنش در بیار سریع شیشه بزار دهنش چند بار این کارو تکرار کن ان شاءالله که میگیره
من این کارو انجام دادم ولی برعکسش سینه نمیگرفت با شیشه این کارو انجام دادم

سری ارتودنسی هم امتحان کردی؟

سوال های مرتبط