خیلی تپش قلب دارم وقتی دراز کشیدم چیکار کنم برم دکتر یا عادیه

۴ پاسخ

من رفتم دکتر قلب برام دارو نوشت راحت شدم

والا منم تپش قلب داشتم رو ۱۵۰ بود رفتگ بیمارستان بستریم کردن ۲ روز

اگه آزار دهنده است برو
من نوار و اکو گرفتم، گفت مشکلی نداره

تنفس عمیق رو تکرار کن اگه از قبل مشکل قلبی نداری من نوار قلب واکو دادم گفت سالمی از حاملگیه در ضمن وقتی بهم گرمی میاد تنگی نفس و تپش قلب میگیرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد