خانما از درد واژن دارم میمیرم چکار کنم 😭😭😭

۵ پاسخ

من تیرمیکشه

بهتره معاینه بشی شاید زخم داری

اگ ترشحت پنیری شکل هست پماد کلوتریمازول بزن، براچندساعت درازبکش
پماد دالاگ سی عفونت وقارچ جفتش هست این بهتره بگیری
استفاده کن
قرص سفیکسیم400هر12ساعت بخور
قرص فلوکونازول سه تا دونه هرسه روزیدونه

ترشحت چجوریه؟
چ عائمی داری

منم مثل توام سوزش شدید و درد زیر شکم
ترشح پنیری هم دارم
قرص میترونیدازول خوردم فردا برم دکتر😥

سوال های مرتبط