مامانا میشه بگید از هر لباس نوزاد چند دس گرفتید و سایز چند

۱۰ پاسخ

از هر سایز س دست گرفتم ۵ تیکه
با شلوار اضافه و یکی دوتا سرهمی

از هر سایز سه دست گرفتم

سلام من از هر سایز دو دست گرفتم اونم نه همه چی...
به جز سایز ۰ و یه دست از سایز ۱ برای بقیه بادی آستین کوتاه، شلوار و لباس جلوباز ...همین
چون شنیدم بچه سریع رشد می‌کنه و اگه زیاد بخری خیلی لباس‌ها بلا استفاده می‌مونن و کوچک میشن... اینو از خیلی‌ها حتی از خود سیسمونی هم شنیدم

دو دست بالای پنج تیکه و یه سرهمی ست برا بیمارستان سایز ۰ تا ۳_یه ۲ تیکه و یه ۵ تیکه و یه ۳ تیکه سایز ۱_دو دست ۳ تیکه و یه ۲ تیکه سایز ۲_سایز ۳ هم دیگه سرهمی و رامپر و لباس عید گرفتم براش تو خونه‌ای رو گفتم همون موقع میگیرم

وای نگو نگو باید اثاث کشیم تموم بشه چیزایی که خریدم دربیارم اصلا يدم رفته

از هردست حداقل۳دست بخر من خودم خیلی خریدم سرهمی ام بخر

من اینارو گرفتم فکرکنم کافیه لیستش رو نوشتم بدونم چی گرفتم

ست بیمارستانی دو عدد یک عدد زرافه یک عدد لیمو
دو عدد رامپر ۳تا ۶
و سایز یک

سایز صفر۰
یک عدد تاپ شورت
بادی استین بلند یک عدد
بادی استین کوتاه یک عدد


سایز یک ۱ مرداد
تی شرت
شلوار

بادی آستین کوتاه
بادی استین بلند و شلوار
بلوز استین بلند و شلوار
رکابی زیر دکمه ای


سایز ۲
بادی استین بلند
شلوار
تی شرت ۱ عدد
بلوز آستین بلند و شلوار
رکابی زیر دکمه

سایز ۳
یک عدد استین بلند با شلوار

ست بیمارستانی دو عدد یک عدد زرافه یک عدد لیمو
دو عدد رامپر ۳تا ۶
و سایز یک

سایز صفر۰
یک عدد تاپ شورت
بادی استین بلند یک عدد
بادی استین کوتاه یک عدد


سایز یک ۱ مرداد
تی شرت
شلوار

بادی آستین کوتاه
بادی استین بلند و شلوار
بلوز استین بلند و شلوار
رکابی زیر دکمه ای


سایز ۲
بادی استین بلند
شلوار
تی شرت ۱ عدد
بلوز آستین و شلوار
رکابی زیر دکمه

سایز ۳
یک عدد استین بلند با شلوار

من سه دست سایز یک و دو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی