خانما جفت سرراهی با جفت پایین فرق میکنه یا هردوشون یکیه ؟

۶ پاسخ

یکی هستش عزیزدلم

جفت میره بالا نگران نباش. برای من ۳۰ هفته رفتم سونو گفت بالا رفته

فرقی ندارن

عزیزم وقتی میگن جفت پایین ینی جفت فقط پایینه و زایمان طبیعی مشکلی نداره
اما وقتی میگن سرراهی ینی جفت جلوی دهانه رحمه و دهانه رحم رو پوشونده
برای همین باید سزارین انجام بشه
نگران نباش هفتت پایینه و احتمالا تا اون موقع بره بالا

اگ اوایل بارداری باشه میگن پایین
اگ اخرای بارداری اسمش سر راهی
جفتش یکیه

آخه شنیدم سرراهی باشه باید سزارین بشم خیلی میترسم از سزارین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه ۴ ماهگی