منم کمر درد شدید داشتم به حدی که به رون پاهام فشار میآورد رفتم دکتر گفت ۳ سانت باز شده فرستادن برای زایمان وگرنه درد شکمی نداشتم اصلا
برای هرکسی درد زایمان متفاوته
فکر میکردم مثل فیلمایی خارجی باید از درد جیغ بکشم خیلی درد داشته باشم تا برم برای زایمان 😂😂😂😂
فک نکنم🤣زیاد خوشحال نشو من دو هفته اس اینجوریم هر لحظه میگم دیگه میخاد بیاد
درد زایمان نیست درد زایمان شکم و کمر رونا رو در گیر میکنه انگار نمیدونی درد کجای بدنته فقط درد داری
فک نکنممممم😂😂😂
منم همش اینجوریم ولی شاید مال شما درد زایمان باشه
الهی که درد زایمان باشه و راحت بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.