۳ پاسخ

من دوتا دکتر بردم یکی گفت هیچی نزن خودش خوب میشه و رو پوست نوزاد هیچی نمیزنن ولی یه دکتر دیگه گفت کالاندولا بزن خوب میشه وخدایی کمتر شد روبه خوب شدنه هرکسی یه چیزی میگه

ببرش پیش دکتر

کرم الوینا بزن، پروتیین گاوی مصرف نکن اصصلا هیچ مدلیشو

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۹ ماهگی
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی