دوتاشم نازه...ولی اولی دخترونه تره و نازتر
اولی گربه😍
اولی خیلی نازه
اولی
اولی دخترونس❤️
چه خوشگلن 😍😍پیج داره ؟؟
اولی
اولی دخترونه س از کجا خریدین میشه معرفی کنید منم زرافه شو بگیرم
اولی قشنگه😍
اووولی
هر دو
اولی گوگولی تره
چقد نازه عزیزم اولی بامزه تره 😍❤
اولی خیلی نازه 😍
اولی.
دومی این
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.