خانوما یه نظر این عکس قشنگه برا یک ماهگی دخترم

تصویر
۵ پاسخ

ایده‌اش قشنگه ولی بنظرم اگه از بالا بگیری بهتره. اینطوری از پهلو زیاد بچه رو نشون نمیده....چون بعدا میخوای با ماه های بعدیش مقایسه کنی و اونجوری بهتر دیده میشه

بنظرم ن

ادیت بزنی خیلی نازترمیشه

ماشالله فسقل خانم❤️❤️

چند کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان دریا🌊🩷 مامان دریا🌊🩷 ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣 مامان جوجه ی من🐣 ۴ ماهگی
مامان مهلا💞🎀🧚‍♀️ مامان مهلا💞🎀🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه ۱ ماهگی