پسر منم بعد واکسن۴ماهگی اینجوری شد دکتر گفت اگر اذیت نیس اشکال نداره در مورد ادرار هم شاید اب بدنش کم شده
عزیزم آب که باید بهش بدی، شیرشم بیشتر بخوره، اگه شیرخشک میدی شیر کامفورت بده اگه هم شیر خودتو میخوره خودت باید حسابی ملین بخوری تا توی شیرت اثر کنه شکم بچه رولن بشه، قطره بیبی کر هم خوبه
دختر من اینجوری بود من پیش بالای ۲۰ تا دکتر مختلف بردم اخر سر یه دکتره گفت این هم سیر نمیشه هم اب بدنش کمه شیرخشک و شروع کردم دادم قشنگ سیر شد از فرداش روزی دوبار مدفوع میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.