دستگاه iud چه مدلی بذارم ؟
هزینه ش چقدره؟

۶ پاسخ

یکیش هس اسمش میرنا هس فک کنم
میگن از همش بهتره نمیدونم چ جنسیه
گرون تر همش هم هس
مسی آمریکایی هم خوبه

میری دکتر مامایی برات میزاره..قبلش نمیدونم ازمایش و اینا میگیرن یا چی..ولی واسه بعدش مراقبت لازمه تا یک ماه.اینکه رابطه نداشتع باشی و سنگین کار نکنیووو

هزینه شم الان دقیق نمیدونم حدود ۲ تا ۳ تومن احتمالا

۵ساله هست

من ایودی مسی گذاشتم ۲سال پیش۲تومن گذاشتم الان فک کنم۶یا۷تومن بایدباشه

مسی رو چن هفته پیش پرسیدم گفت ۳ و نیم

من حدود یکماهی میشه گذاشتم بهترینش مسی آمریکایی هست ۱۰ میلیون شد

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ سالگی
مامان ماه و خورشیدم 👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان ماه و خورشیدم 👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۲ سالگی