یکیش هس اسمش میرنا هس فک کنم
میگن از همش بهتره نمیدونم چ جنسیه
گرون تر همش هم هس
مسی آمریکایی هم خوبه
میری دکتر مامایی برات میزاره..قبلش نمیدونم ازمایش و اینا میگیرن یا چی..ولی واسه بعدش مراقبت لازمه تا یک ماه.اینکه رابطه نداشتع باشی و سنگین کار نکنیووو
هزینه شم الان دقیق نمیدونم حدود ۲ تا ۳ تومن احتمالا
۵ساله هست
من ایودی مسی گذاشتم ۲سال پیش۲تومن گذاشتم الان فک کنم۶یا۷تومن بایدباشه
مسی رو چن هفته پیش پرسیدم گفت ۳ و نیم
من حدود یکماهی میشه گذاشتم بهترینش مسی آمریکایی هست ۱۰ میلیون شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.