خانما از این پماد استفاده کردین؟ راضی بودین؟

تصویر
۳ پاسخ

عالیه من استفاده کردم برای عفونت

اگ برای سوختگی لگن خریدی تا حالا از این استفاده نکردم ولی لگن دختر من خیلی سوخته بود ک دیگ خون میومد از پماد زینگ اکساید خوبه دو روز زدم خوب شد

برا چی گرفتی این پماد رو؟؟

سوال های مرتبط