۲ پاسخ

من برای پسرم از این استفاده میکنم
تعداد و قیمتش نسبت به تعداد و قیمت پوشکای ایرانی به صرفه هستش
پشتش که میگن بلنده اونجاشو باید تا کنی داخل
ذاتا هر پوشکی پوشتشو باید تا کرد

جان بب اره
تا سايز دو راضي بودم بعدش اصلا پشتش خيلي الكي بلنده پنبه اش كمه

سوال های مرتبط