۱۰ پاسخ

من نخریدم

میتونی بخری میتونی نخری سلیقه ایه

فقط به درد کسایی میخوره که نی نی سینه شو نو نگیره

بارداری اولم دستی خریدم چون سینه ام نوک نداشت به کارم نیومد برقی خریدم هم کارمو راه انداخت هم با ی بار استفاده نوک سینه م درومد

برقی بخر از اینا که خودش ماساژ هم میده

من اول دستی خریدم همزمان با استفادش گریه میکردم انقدر درد داشت بعدش برقی خریدم واقعا آب رو آتیشه

واجب نیست
من شیرم زایمان کردم خودش اومد ولی چون پسرم کولیک شدید داشت سینمو نگرفت هر کاری کردم نخورد مجبور شدم سینمو بدوشم با این دستی ها شش ماه دوشیدم ریختم تو ظرف با قطره چکون دادن یا شیشه شیر
یعنی هنوز یادم میوفته دردم میگیره هنوز نوک سینم بی حسه

من دستی بارداری اولم خرید بجز حروم کردن شیر هیچی نداشت🤣🤣🤣برقیشو نمیدونم ولی فک کنم برقیش بهتره ولی خیلی گرون شده اگ فک میکنی نیازته بخر…

هر کاری میکنی بکن
دستی نخر😭😭😭😭😭😭😭😭

وای من که کلا نوک سینه ام رفته باید بخرم فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی