مامانا این شیر دوش دستیا خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

ازاین من گرفتم برقی هس باید ب دستگاه وصل بشی
تو بیمارستان خب بود. ب دستگاه وصل میکردم اومدم خونه دیگ اصلا نمیتونستم با اون دسته هاش کار کنم

من داشتم خیلی سخت بود واسم با برقی راحت تر بودم

اره

خب چه مارکی خوبه که بخریم؟منم هنوز شیردوش نخریدم برقی هم که خیلی گرونه☹😖

تو بهداشت گفتن اگه میخرین از اینا بخرین

من دیشب گرفتم عالیه

به نظرم برقی خیلی راحت تره

من گرفته بودم سر پسرم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷(^o^)🩵 مامان 🩷(^o^)🩵 ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان صدف میعاد مامان مامان صدف میعاد هفته سی‌وششم بارداری
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی