ابجیا این شیر دوش به نظرتون خوبه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من برقی دارم به نظرم دستی واقعا سخت باشه ولی باز اگر نمیخوای بالا هزینه بکنی دستی خوب گرفتن اوکیه و فکر میکنم چیکو راضی زیاد داره تا جایی که دیدم نظرات رو بپرس و دیجی بزن بخون ببین چی میگن

من از اینا سر بچه قبلیم گرفتم خوب بود موقع دوشیدن شیر هم درد نداشتم

بنظرم برقی بهتره

برقی بهتره

یا برقی بگیرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان صدف میعاد مامان مامان صدف میعاد هفته سی‌وششم بارداری
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی