خانوما سلام .
یه سوال به نظرتون شیر دوش برقی بگیرم .

۴ پاسخ

من پروتابل my375 خریدم. در کل بخری بهتره چون اگر شیرت کم باشه بچه جون نداره میک بزنه غدد شیریت کم کم تحلیل میرن و دیگه شیر تولید نمیشه اون شیردوش باعث تحریک غدد میشه و شیرت زیاد میشه. اگر هم خودت شیرت زیاد باشه که با اون میدوشی میدی بچت بخوره. یعنی بچه حتی با شیشه هم فقط شیر خودتو میخوره

یه فروشنده منو راهنمایی کرد گفت صبر کن چند روز بعد زایمان بیا بگیر مثل اینکه بستگی داره اگه شیر سینت کم باشه شیر دوش برقی عالیه اگه زیاد باشه دستی از این مدل جدیدا هم خوبه

برای من کلا از روز اپل شیردهی تا آخرش خیلی کارامد بود واقعا

من گرفتم فعلا ب کارم نیومده خودم دوشیدم با شیردوش سینه هام درد میاد

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی